fredag 27 maj 2011

Fredagsmys

Trevlig jobbdag. Med ett litet erbjudande som jag kanske tackar ja till. Mer om det senare.

Efter firande av 74-åring skrev jag två jobbansökningar och efter det belönade jag mig själv med ett glas vitt, stickning och TV 3 Play. Först "Morden i Midsomer" och sedan kunde jag inte motstå ett avsnitt av "Sveriges fulaste hem" med Simon och Tomas.

I morgon blir det inget glas vitt och inte rött heller, för jag har lovat sonen att om Barcelona vinner Champions League-finalen ska vi dra ut med bilen och tuta.

2 kommentarer:

  1. Barca vann, tutade ni mycket??

    SvaraRadera
  2. Vi tutade, men det var inga andra som tutade. Kanske de inte kunde åka ut för att de inte var nyktra?

    Men utanför byns lilla krog var det några glada firare. De brukar ha storbilds-tv där.

    Matchen var härlig! Ingen hatmatch, som det blev mot Real Madrid med José Mourinho.

    SvaraRadera