måndag 9 maj 2011

Eller också vinner man på Triss

Tre tentafrågor avklarade och de övriga har jag lusläst och tror jag begriper vad det frågas efter. På torsdag ska jag sitta provvakt i stort sett hela dagen, från 8 till 18, och då tänkte jag ta med mig datorn och boktraven och få så mycket som möjligt undangjort.

Fortfarande vet jag inte hur jag kommer att försörja mig efter sista juni. Jag är ganska inställd på att inte ha kvar mitt jobb, i alla fall inte i nuvarande form. Nästa fredag ska jag träffa en kvinna som ska hjälpa mig att klura på min affärsidé och hur jag ska få skjuts på mitt företag.

Varför blev man inte doktor? Då kunde jag varit i Norge en vecka i månaden och klarat mig på det sedan. Eller nåt sånt. Inte mer studielån än jag har nu. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar