lördag 4 juni 2011

Ensam hemma dag 3

Och det vart afton och det vart morgon den tredje dagen...

Igår började jag i källaren och kom en bit på väg. Framför allt lade jag upp en PLAN och det känns mycket bra. Nu lutar jag åt att ta tag i vardagsrummet innan jag fortsätter därnere. Min tanke är att få bättre överblick över kaoset genom att begränsa det till garaget och endast garaget.
Här kommer utlovade "före"-bilder. Tagna igår, innan jag satte igång. Nån som är sugen på att försöka köra in en bil här?


4 kommentarer:

  1. Nä, jag skulle inte få in en bil genom den smala dörren.
    /ÜPhG

    SvaraRadera
  2. Inte ens du? Det var illa.

    SvaraRadera
  3. Men du har ju viss golvyta!! :)
    /Bää

    SvaraRadera
  4. Jovars. Tvärs igenom detta släpade jag igår jätteskåpet. Alldeles själv!

    Men sen körde jag fast i gruset utanför och fick hjälp av grannar att få in det genom altandörren.

    Dags att ni kommer och inspekterar snart, förresten?

    SvaraRadera