fredag 1 april 2011

Aj!

Jag är skadad! Efter kvällens After Work i bowlinghallen. Nej, jag var inte full och råkade i slagsmål. Och nej, jag tappade inte ett bowlingklot på foten. Jag snubblade på kanten till banan och verkar ha fått en liten blodutgjutning ovanpå foten. Det gör ont att sträcka på foten och ont att böja den. Min kollega råkade ännu mer illa ut härom veckan. Han föll ner från en stege och har hoppat omkring på kryckor med en rejäl blåtira i nyllet. Tyvärr har jag inte kunnat låta bli att göra mig lustig över hans ömkliga uppenbarelse. Nu får jag sota för det.

1 kommentar:

  1. Men varför fungerar inte styckeindelningen? I de två senaste inläggen är all text i ett enda stycke. Och hur jag än försöker redigera den så ser den likadan ut ändå! Är jag bara ovanligt korkad som inte fattar vad jag gör för fel, eller?

    SvaraRadera