tisdag 23 november 2010

Vuxen

Hur är man när man är vuxen? Jag har en tendens att tro att allt som inte är jag är vuxet. Alltså är man vuxen om man:

- gillar mörk choklad mer än billigt snask
- tycker att parförhållandet är viktigt
- får sina barn i säng i tid på kvällarna
- tycker att det är tråkigt att spela Fifa
- har hund
- hellre ser Antikrundan och På spåret än El Clasico
- har ett lagom distanserat förhållande till sin egen mor
- klipper gräset och häcken (nej, jag menar inte "rakar röven")
- tycker att Thailand och Ullared är tänkbara resmål

Det var säsongens första lista! Nu är jag en riktig bloggare! Är det vuxet?

4 kommentarer:

  1. Vuxet är att hejdlöst kasta sig iväg till nordliga trakter för att röja järnet på 110-årsfest!!!

    SvaraRadera
  2. Hjälp, jag är vuxen!! Vem fyller 110?

    SvaraRadera
  3. Men gomorron på sig! :-)
    Vuxen??? fråga inte mig, har inte en aning om vad det är. Men du är säkert inte speciellt vuxen, du bloggar ju. DET är jättebarnsligt!

    SvaraRadera